maanantai 29. helmikuuta 2016

Haaveilua

Oon alkanut nyt konmarittaan tätä meidän huushollia ja täällä on täys kaaos ku tavaroita odottaa lähtöä ja sit joita käydään läpi.. itsellä on tullut joku piste tähän kuluttamiseen et nyt riitti.. ettei yhtään romua enää.. ja tässä sit samalla sit pohdin mitä oikein sit haluan.. jää ainaki kaikki hutiostokset tekemättä ym. kun keskityn ainoastaan mistä tykkään ja mitä tyyliä.. 
Nyt on monta vuotta ollut mulla musta talvitakki ja nyt alkanut toden teolla tökkimään,.. oon alkanut haaveileen pidemmästä untuvatakista ja tyyli voisi olla tuollainen mikä tuossa kuvassa.. kuvat kaikki on lainattu netistä..
Makuuhuoneeseen haaveilen tän tyylisestä päiväpeitosta nyt siinä on aika tumma, itseasiassa mulla on ruskean sävyinen tilkkutäkki kesken pitäs sen tehdä loppuun.. ja uusista verhoista haaveilen pitsiä ja pellavaa..se sopii hyvin yhteen..

sisustuksessa enimmäkseen (jos minulta kysytään niin vain) pastillin sävyisiä astioita ym)..jotenki haluan iloa ja väriä elämään.. oon pidemmän aikaa haalinut ympärilleni kauniita esineitä ja asioita ja niitä haluan enemmän.. haluan päässä kaikista sekamelskasta eroon että ne ihanat esineet pääsisivät oikeuksiinsa.. ja olen kyllästynyt aina siivoomaan niin et hetken päästä sama sotku, no kaikki ei käykkään niin kuin minä haluan koska täällä asuu kaksi muutaki, ja minun on vain sopeuduttava heidänki tavaroihin, eli vaatii kompromissejä ehkä joku päivä saan myös miehen taivuteltua tähän tyyliin...
lisäksi haaveissa olisi päässä muuttamaan omakoti taloon ja haluaisin pihalle oman pienen kasvihuoneen jossa voisin kasvattaa kurkkua ja tomaattia kun kurkku on 100% parempaa kasvihuoneesta kuin kaupasta ostettuna..
Lisäksi haluaisin voittaa tän ikuisen taistelun läskejä vastaan joko oisin sinut itseni kans läskisenä tai sit laihduttaa ihanne painooni, jälkimmäinen ois parempi ihan terveydenki kannalta..

pukeutumis tyyliksi haluaisin tälläistä aivan ihania, ja yllätys yllätys villasukiksi mitkäpä muutkaan kuin anelmaiset <3 ja legginsit housuiksi..
osaks oon jo tän tyylistä hommannut.. pitäs kutoa itelle joku unelmien neuletakkiki, joka sopisi romanttiseen tyyliin.. jonku verran jo on tätä tyyliä mut lisää haluan..kunhan saan tämän kodin raivaukset loppuun niin sit jos jäis aikaa ompelullekki.. ( ai jää vai kesä tulossa ja se tietää kiireitä koska tällä alalla on eniten kesällä just töitä ).. joo ja haaveissa ois oppia tekemään ihania naisellisia nutturoita itelleni, ohjeita on mut pitäs kädestä pitäen opettaa et tajuaisin....nautitaan nyt keväästä aamullaki oli niin ihana herätä kun oli valoisaa.. voi valoa sitä kaipaa vaikka syksyllä ja pimeään aikaa ihana polttaa kynttilöitä...
Lisäksi olen alkanut haaveileen ulkomaan matkasta joka vielä toteutetaan jossain välissä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti