sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Askartelua ja pohdintaa


olen tänään tyttären kans askarrellut.. ylimmäinen on viimekesän kuivakukista tuo on jo kauan oottanut et saisin tehtyä..
Meillä ollut tässä muutto viikonloppu, tytär muutti omaan huoneeseen no siskonsa kans yhteiseen mut enimmäkseen se yksin siellä on, melkoisia raivaushommia saanut tehdä ja monta jätesäkillistä kantanut kierrätykseen.. ihana sisustaa siitä oikein kunnon prinsessa huone <3
kaverini näytti tässä yksi päivä nappitaulun kuvan E, no se oli tehty pinkeistä napeista no mulla ei pinkkejä ollut paljoa niin helpommalla pääsin kun pohjan maalasin vaaleanpunaiseksi..
no vaikka oon osallistunut haasteisiin tunnustetaan tappio, ei oo onnistunut ehkä väärä ajankohta.. mut teen omat haasteet sit kun oon todellaki siihen valmis on tässä liian paljon kuitenki sopeutumista ku kaiken näköistä on ollut..
Voi olin tässä onnessaan et jee kohta pääsee pyöräilemään ku alkoi pyörätiet olemaan sen verran sulat no iloitsin liian aikaisin tullut lisää lunta ja pakkasta.. en sit tykkää yhtään :( Kun ootan jo kevättä ja kesää.. huvittava kun puhutaan et ollut vähä luminen talvi no täällä Kuusamossa on aivan järkyttävät kinokset, et ihan runsasluminen talvi ollut ...
Katsoin ohjelman tähdet tähdet voi iik ihana sitä pukeutumis tyyliä, no suurimman osan ajattelen et hyi yäk.. mut Diantran ne farkut ihanat kivipesty voi sen tyylisitä housuista tykkäsin aivan kamalasti, toisaalta ootan et tulis takas, ostaisin heti.. mut tää farkkuleggins tyyli sais pysyä kans ikuisesti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti